Klachtenprocedure
Jouw webshopbeleving hoort een unieke beleving te zijn bij Evylin Design. Dat jij tevreden bent is dan ook het allerbelangrijkste voor ons.
Toch kan het voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je dan aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@evylindesign.nl We zullen ons uiterste best doen om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen, maar mocht dit bij hoge uitzondering niet lukken dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Geven jullie garantie op de Edelstenen en Mineralen
Wij besteden veel zorg aan het inpakken en verzenden van jouw bestelling en doen er alles aan dat jij de stenen in perfecte staat ontvangt. Mocht er bijvoorbeeld tijdens de transport toch iets mis zijn gegaan, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op (uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst) via het contactformulier of stuur een mail naar info@evylindesign.nl, zodat we er snel mee aan de slag kunnen voor je. Mocht je om een andere reden niet tevreden zijn met je bestelling, dan heb je natuurlijk de mogelijkheid om binnen 14 dagen je bestelling te retourneren. Voor meer uitleg over het retourneren klik je hier.
Edelstenen en Mineralen zijn natuurproducten en kunnen door invloeden van de omgeving verkleuren en soms scheuren.
Dit is overmacht en wanneer dit gebeurt valt niet te voorspellen. kan niet aansprakelijk worden gesteld voor deze natuurlijke reactie van de stenen.
Het verkleuren kan ook komen door (fel) zonlicht. Veel stenen kunnen hier niet zo goed tegen.